Familie  bij hun Roan accommodatie.

Ik heb een vraag over

Voor je boekt

Hoe boek ik mijn eigen voorkeursplaats?

Wil jij zeker zijn van jouw favoriete plek op de camping? Dit kun je gemakkelijk regelen door tijdens het boeken jouw gewenste voorkeursplek in de stap 'extra's' te selecteren. Indien je al een boeking hebt afgerond, kun je nog steeds je voorkeursplaats toevoegen in je 'Mijn Roan' omgeving. Als je hulp nodig hebt of als je gewenste plek niet meer beschikbaar blijkt te zijn, staan onze reisspecialisten klaar om je verder te helpen. Je kunt ons bereiken via onze chat of bel naar 088-2040000.

Kan ik ook een optie krijgen?

Dat kan. Wij geven je graag een optie voor maximaal 5 dagen (incl. zaterdag en zondag), op deze manier ben je zeker van de prijs. Een bericht via mail of telefoon volstaat om aan ons door te geven of de optie wel of niet mag doorgaan. Binnen een maand voor aankomst kun je maximaal 1 werkdag een optie krijgen. Let op: als we geen reactie ontvangen, dan komt de optie automatisch te vervallen.

Kunnen we bij Roan alleen op zaterdag aankomen?

Bij Roan kun je op veel dagen aankomen en vertrekken, namelijk op zaterdag, maandag, dinsdag en donderdag. De aankomst- en vertrekdagen kunnen per camping verschillen. Op de campingpagina kun je in de prijstabel gemakkelijk de aankomst- en vertrekdagen op jouw favoriete camping bekijken. Er geldt in principe een minimale verblijfsduur van 2 nachten. Boekingen met aankomst op donderdag hebben een minimale verblijfsduur van 4 nachten. Dit geldt voor alle campings.

Wat moeten we ter plaatse nog betalen?

In alle landen betaal je toeristenbelasting. Reken hiervoor tussen de € 0,50 en € 1,00 per dag per persoon. Kinderen zijn vaak gratis of de helft van het geld.

In Kroatië betaal je op enkele campings (o.a. Vestar, Polari, Krk, Amadria Park Camping Trogir en Zaton Holiday Resort) een z.g.n. registration fee van +/- € 1,- per persoon (dit is per verblijf, dus niet per dag). In Nederland kunnen er nog servicekosten in rekening worden gebracht.

Op sommige campings dient een extra toeslag betaald te worden voor o.a. het gebruik van bijvoorbeeld het zwembad of de parkeerplaats. Wanneer dit het geval is staat dit duidelijk vermeld op de specifieke campingpagina.

Dit seizoen incasseren we de borg niet via een betaalverzoek of per contante betaling. Bij aankomst op de camping ontvang je van onze medewerkers een SEPA formulier. Je vult dit SEPA formulier in en zodra je je accommodatie, schoon en zonder schade, achterlaat ontvang je dit formulier terug zonder dat we iets zullen incasseren. Onze medewerkers stellen je, indien gewenst, gratis schoonmaakmiddelen ter beschikking. Indien je voor 07.00 uur ‘s ochtends vertrekt wordt, na goed bevinden van jouw accommodatie, het ingevulde SEPA formulier door onze medewerkers vernietigd. Soms betaal je ook een borgsom voor bijvoorbeeld slagboomkaartjes of zwembadkaartjes. Indien de barbecue niet is schoongemaakt bij vertrek zijn wij genoodzaakt €25,- van de door jou betaalde borg in te houden.

Kunnen we een eindschoonmaak bijboeken?

Hoe fijn is het dat je na een heerlijke vakantie je accommodatie niet zelf hoeft schoon te maken? Bij Roan nemen we graag deze zorg uit handen. In een aantal accommodaties is de eindschoonmaak inclusief en op sommige campings is de eindschoonmaak verplicht te reserveren. Meer informatie over de eindschoonmaak vind je hier.

Kunnen we een voorkeur doorgeven?

Uiteraard kun je bij ons een voorkeur doorgeven. Indien je tijdens het maken van je boeking ziet staan dat je een eigen plek op de camping kunt kiezen, door middel van een voorkeursplaats, is het voor ons niet mogelijk om rekening te houden met je wensen. Heb je hulp nodig bij het kiezen van de juiste plaats? Wij helpen je graag verder. Indien je geen voorkeursplaats kunt afsluiten bij je boeking, kun je een wens doorgeven. Wij proberen altijd rekening te houden met je wensen, maar wij kunnen niets garanderen.

Indien een door jou opgegeven voorkeur niet mogelijk is, om welke reden dan ook, wordt je hierover niet vooraf geïnformeerd.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze reisvoorwaarden.

Wat zijn de reserveringskosten bij Roan?

De reserveringskosten bij Roan zijn € 27,-.

Hoe kan ik boeken?

Je kunt bij ons telefonisch, per email of via de website jouw boeking plaatsen. Na het doorlopen van het boekingsproces krijg je van ons een e-mail met daarin de boekingsbevestiging. Zodra de boekingsbevestiging is ontvangen is je boeking definitief en dient de aanbetaling te worden voldaan voor de op de boekingsbevestiging vermelde datum.

Waarom dien ik €10,- consumentenbijdrage SGR te betalen?

Per 1 februari 2021 voert de SGR (stichting garantiefonds reizen) een deelnemersbijdrage in van €10,- per boeking. Dit bedrag wordt door Roan Luxury Camping Holidays bij de reiziger in rekening gebracht en afgedragen aan de SGR.

Roan Luxury Camping Holidays is aangesloten bij SGR (stichting garantiefonds reizen). Dit doen wij om jou, als klant bescherming te bieden. Mocht Roan in financiële problemen komen, dan ontvang je via de SGR altijd jouw betaling retour. 

De eigen consumentenbijdrage SGR (voorheen SGR bijdrage) werd in 1999 afgeschaft. De SGR had op dat moment voldoende middelen opgebouwd om bij eventuele faillissementen van reisorganisaties gedupeerde klanten uit te betalen. De SGR verwacht als gevolg van Covid-19 dat er in de toekomst meer bedrijven financieel onvermogen aanvragen en om zeker te stellen dat er aan de garantieverplichting kan worden voldaan, wordt deze heffing opnieuw ingevoerd.

Welke extra's kan ik allemaal bijboeken?

Bij Roan is aan alles gedacht! De volgende extra's kun je bijboeken: eindschoonmaak, buggy, babybed, bolderkar, kinderstoel, linnenpakketten, strandlakens, douchehanddoeken, badmatpakket, je huisdier, de naast-elkaar-garantie, de Roan-voorkeursplaats of een hotel voor onderweg.

Hoe zit het met regels in het zwembad?

In sommige zwembaden, met name in Italië, is het verplicht een badmuts te dragen. Soms volstaat ook een petje of bandana. Op sommige campings in Frankrijk zijn zwemshorts niet toegestaan, maar dienen mannen en jongens een strakke zwembroek te dragen. Beide is aangegeven op de campingpagina's bij het menu waterrecreatie. Houdt er rekening mee dat op sommige campings de zwembaden tussen de middag (siësta) gesloten zijn (bijvoorbeeld van 13.00 - 15.00 uur).

Wat is het verschil tussen een stacaravan Premium Plus 3bed Lounge en een Premium 3bed Lounge?

De stacaravans beschikken beide over 3 slaapkamers, airconditioning, luxe loungeveranda, zijn  geschikt voor maximaal 7 personen en zijn 35 m2 groot. Bij de Premium Plus 3bed Lounge is de eindschoonmaak inbegrepen. Het grote verschil is verder de indeling en het uiterlijk van de stacaravans. De Premium Plus 3bed Lounge is uitgerust met een keuken aan de voorkant van de stacaravan en een grote schuifdeur naar de veranda en in de Premium 3bed lounge is de keuken aan de achterzijde gelegen en loop je via openslaande deuren de veranda op. In de Premium 3bed lounge is er een aparte eethoek én zithoek, in de Premium Plus 3bed Lounge is er een combi eet/zithoek. De voorzijde van de Premium Plus 3bed Lounge is voorzien van een moderne 'stone-look'.

Hoeveel kost een annuleringsverzekering bij Roan?

Wij bieden de annuleringsverzekering aan van Mutuaide Assistance. Met deze verzekering krijg je de annuleringskosten vergoed of de niet genoten vakantiedagen, als je je vakantie voortijdig moet beëindigen. Deze annuleringsverzekering bedraagt 5% van de reissom.

Kan ik mijn eigen plaats uit kiezen op de camping?

Door het afsluiten van deze voorkeursplaats ben je er van verzekerd dat je wordt ingedeeld op de door jou zelf gekozen beste plaats. De Roan-voorkeursplaats kost €99,- en kan niet worden afgesloten in combinatie met de naast-elkaar-garantie.

Waar vind je de plattegrond van de camping?

Deze vind je op de campingpagina. Ben je benieuwd naar de ligging van de accommodaties op de camping dan kun je deze bekijken bij 'Plattegrond bekijken'.

Bij 'Bekijk de ligging van de camping op de kaart' zie je waar de camping gelegen is op de kaart van Google Maps. Tevens vind je hier ook dorpjes, restaurantjes en bezienswaardigheden in de buurt!

Wat is inbegrepen in de verblijfskosten?

In de huurprijs van jouw accommodatie is inbegrepen: huur van jouw accommodatie, gas, water, elektriciteit, staanplaatskosten, BTW o.b.v. 4 personen. Voor de 5e, 6e, 7e en 8e persoon betaal je een toeslag. De prijs is exclusief € 27,- reserveringskosten, € 10,- SGR bijdrage en € 2,50 calamiteitenfonds per boeking. Eventuele toeristenbelasting is niet inbegrepen. Deze voldoe je ter plaatse of deze betaal je bij boeking. 

Zijn de faciliteiten op de campings altijd open?

Met name in het voor- en naseizoen dien je er rekening mee te houden dat de faciliteiten, zoals zwembad, animatie of restaurant, niet (meer) geopend zijn. Soms kunnen campingeigenaren besluiten om bepaalde faciliteiten later te openen of eerder te sluiten. Wij proberen zoveel mogelijk de juiste openingsdata aan te geven, maar kunnen geen verantwoording nemen voor eventuele onjuistheden hierin.

Is barbecueën overal toegestaan?

Bijna op alle campings is een vorm van barbecueën toegestaan. Is houtskool toegestaan, dan vind je een gratis houtskoolbarbecue bij je accommodatie. Is houtskool niet toegestaan, maar gas wel, dan hebben wij voor een gratis gasbarbecue (met gasfles) gezorgd bij je accommodatie. Op sommige campings zijn centrale barbecueplaatsen, of is barbecueën helemaal niet toegestaan in verband met de droogte. In zo'n geval vind je een luxe grillplaat bij je accommodatie. Op een campingpagina bij 'belangrijke info' kun je precies zien wat voor soort barbecue is toegestaan en wat wij leveren bij de accommodatie.

Geldt er een toeslag voor meer dan 4 personen?

Alle getoonde prijzen op onze website zijn op basis van 4 personen. Voor een 5e persoon geldt een toeslag van € 3,- per nacht, voor de 6e persoon van € 4,- per nacht en voor de 7e en 8e persoon een toeslag van € 5,- per nacht. 

Let op! Op camping Bijela Uvala en Zelena Laguna geldt voor de 6e persoon een toeslag van € 8,- per nacht. Op de campings Bijela Uvala, Zelena Laguna, Mediterraneo, La Pierre Verte en Portofelice geldt een toeslag van € 10,- per nacht voor de 7e persoon. 

Op camping Marina di Venezia geldt een toeslag van € 12,- per nacht voor de 7e persoon.
Op camping Pra delle Torri dien je een toeslag voor de 6e persoon ter plaatse te betalen. De hoogte van deze toeslag is variabel.
Op Pra delle Torri zijn kinderen t/m 2 jaar gratis en kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen betalen een toeslag variërend van €15 tot 28,- per nacht afhankelijk van de geboekte periode.

Zijn huisdieren toegestaan bij Roan?

Huisdieren zijn alleen toegestaan in onze bungalowtenten en lodgetenten Holiday (niet op alle campings toegestaan). De kosten voor het meebrengen van je huisdier zijn € 9,- per nacht. Je dient bij boeking altijd aan te geven of je huisdier met je meereist. Huisdieren op Le Capanne ter plaatse te betalen.

Kunnen we bij Roan een accommodatie naast elkaar reserveren?

Voor € 30,- per accommodatie ben je verzekerd van een plaats naast je vrienden of familie (max 3 accommodaties, zelfde accommodatie, gelijke vakantieperiode). Onder “naast elkaar” verstaan we ook “tegenover elkaar”, “met de rug naar elkaar” of “schuin tegenover elkaar”. Indien wij deze garantie, in hoogst uitzonderlijke gevallen, niet kunnen honoreren, dan heb je recht op € 120,- retour per accommodatie. Deze garantie is niet op alle campings bij te boeken. Indien op een accommodatie een voorkeursplaats mogelijk is, dan is het niet mogelijk de naast elkaar garantie te reserveren.

Op onze website kun je bij het reserveren van de boeking, bij het toevoegen van de extra’s zien of een voorkeursplaats of een naast elkaar garantie tot de mogelijkheden behoort.

Een voorkeursplaats is tot uiterlijk 1 dag voor aanvang van je vakantie te boeken en kan niet worden afgesloten in combinatie met de naast-elkaar-garantie.

Toeristenbelasting informatie

Toeristenbelasting betaal je of al bij boeking of bij aankomst op de camping. Bij aankomst dien je bij de receptie van de camping of bij onze medewerkers te betalen. In sommige gevallen zijn kleine kinderen gratis. Op sommige campings dien je je paspoort in te leveren bij de hoofdreceptie en krijg je deze terug zodra de toeristenbelasting is voldaan of bij je vertrek. Op een groot aantal campings betaal je de toeristenbelasting en eventuele registratiekosten bij boeking. Indien dit op jouw boeking niet van toepassing zijn, kun je de toeristenbelasting ter plaatse betalen bij aankomst.
Tip: veel campings accepteren ook een Campingcard in plaats van een paspoort.

Wat is het verschil tussen een naast-elkaar-garantie en een voorkeursplaats?

Voor € 30,- per accommodatie boek je de naast-elkaar-garantie en ben je verzekerd van een plaats naast je vrienden of familie (max 3 accommodaties, zelfde accommodatie, gelijke vakantieperiode). Je staat gegarandeerd naast elkaar, tegenover elkaar, met de rug naar elkaar of schuin tegenover elkaar. Je kiest niet zelf je plaats uit, dit doen onze campingmedewerkers voor je.

Wil je zelf de door jou uitgekozen beste plaats op de camping? Door het afsluiten van onze voorkeursplaats ben je hiervan verzekerd. Ga je samen op vakantie en wil je naast elkaar staan? Zoek dan samen de beste plekken naast elkaar uit! De Roan-voorkeursplaats kost maar € 99,-.

Indien op een accommodatie een voorkeursplaats mogelijk is, dan is het niet mogelijk de naast elkaar garantie te reserveren. 

Wat houdt de Geld Terug Garantie in?

Kan je vakantie niet doorgaan vanwege een quarantaine verplichting in je vakantieland of thuisland op nationaal niveau dan geven wij je de garantie dat je, jouw volledige reissom terug krijgt! En dat allemaal binnen 5 werkdagen! Je kunt ook kiezen voor een vakantie naar een andere bestemming. Deze garantie geldt voor boekingen gedurende het hele seizoen.

De geld terug garantie geldt niet wanneer de quarantaine veroorzaakt wordt door de vaccinatiestatus van jou of je reisgezelschap. 

Wij zullen nooit naar je medisch dossier vragen, indien je dus zou afreizen naar een bestemming waar is vastgesteld dat een quarantaine verplicht is, voor niet gevaccineerde reizigers, dan is dit voor ons niet controleerbaar en kun je dus geen gebruik maken van de Geld terug Garantie. Dat geldt ook voor wel gevaccineerde reizigers, nogmaals omdat dit niet te controleren is. Indien een land aangeeft dat op nationaal niveau een quarantaine verplichting is ingesteld, ongeacht de vaccinatiestatus, dan is dit voor ons meetbaar en heb je recht op de Geld terug Garantie.

Over je bestaande boeking

Ik krijg een foutmelding als ik online wil betalen?

Als je een foutmelding krijgt bij het betalen, dan kunnen de volgende oplossingen wellicht helpen:

  1. Probeer mijn Roan te openen in een andere webbrowser (zoals Google Chrome/Microsoft Edge).
  2. Probeer een andere device (laptop/vaste pc/telefoon/iPad).
  3. Probeer het over 4 uur nog eens.

Indien je na het proberen van bovenstaande nog steeds problemen ervaart, kun je contact opnemen met onze collega's van de Sales afdeling.

Kan ik mijn boeking (deel)annuleren?

Voor boekingen voor 2024: Tot 1 februari 2024 kun je je boeking kosteloos annuleren. Je aanbetaling dient wel voor de op de bevestiging vermelde datum te worden voldaan, maar wordt teruggestort indien je moet annuleren voor 1 februari 2024 (behalve de verplichte consumentenbijdrage SGR ten bedrage van €10,-). Daarna worden annuleringskosten in rekening gebracht (zie de reisvoorwaarden). Wanneer je een aantal nachten van je boeking wilt annuleren, gelden voor de nachten die je wilt annuleren de annuleringsvoorwaarden. Let op: je vakantie verlengen of verkorten is niet altijd mogelijk en kan annuleringskosten met zich meebrengen, omdat in de planning van de accommodaties geen nachten mogen overblijven! Indien je de gehele reis dient te annuleren, willen wij je vragen dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt een mail met je gegevens sturen.

Voor boekingen voor 2025: Tot 1 februari 2025 kun je je boeking kosteloos annuleren. Je aanbetaling dient wel voor de op de bevestiging vermelde datum te worden voldaan, maar wordt teruggestort indien je moet annuleren voor 1 februari 2025 (behalve de verplichte consumentenbijdrage SGR ten bedrage van €10,-). Daarna worden annuleringskosten in rekening gebracht (zie de reisvoorwaarden). Wanneer je een aantal nachten van je boeking wilt annuleren, gelden voor de nachten die je wilt annuleren de annuleringsvoorwaarden. Let op: je vakantie verlengen of verkorten is niet altijd mogelijk en kan annuleringskosten met zich meebrengen, omdat in de planning van de accommodaties geen nachten mogen overblijven! Indien je de gehele reis dient te annuleren, willen wij je vragen dit schriftelijk aan ons door te geven. Je kunt een mail met je gegevens sturen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen via de betaallink in je reserveringsbevestiging, waarbij je de optie hebt om het volledige bedrag te voldoen of in termijnen te betalen, afhankelijk van je boekingsperiode. Een andere optie is door in te loggen op Mijn Roan. Nadat je bent ingelogd kun je gemakkelijk en snel online betalen. Uiteraard kun je het bedrag ook zelf overmaken naar rekeningnummer IBAN: NL85RABO0100921981 (BIC: RABONL2U) onder vermelding van het boekingsnummer. 

Wanneer moet ik mijn aanbetaling doen?

De aanbetaling voor 2024 bedraagt €99,-, indien je hebt geboekt voor 31 december 2023. Boek je in januari of februari 2024 dan vragen we een aanbetaling van 15%. Vanaf maart 2024 bedraagt de aanbetaling 25%. Indien je een annuleringsverzekering hebt afgesloten, komen deze kosten hier nog bij. Het restant van de betaling moet uiterlijk 8 weken voor de aankomstdag in het bezit zijn van het boekingskantoor. Indien betalingen niet binnen de gestelde termijn zijn voldaan, behoudt de reisorganisatie zich het recht voor de reservering te annuleren en is de aanmelder aansprakelijk voor de annuleringskosten.

De aanbetaling voor 2025 bedraagt €99,- indien je hebt geboekt voor 31 december 2024. Boek je in januari of februari 2024 dan vragen we een aanbetaling van 15%. Vanaf maart 2024 bedraagt de aanbetaling 25%. Indien je een annuleringsverzekering hebt afgesloten, komen deze kosten hier nog bij. Het restant van de betaling moet uiterlijk 8 weken voor de aankomstdag in het bezit zijn van het boekingskantoor. Indien betalingen niet binnen de gestelde termijn zijn voldaan, behoudt de reisorganisatie zich het recht voor de reservering te annuleren en is de aanmelder aansprakelijk voor de annuleringskosten.

Indien je binnen 8 weken voor aankomst boekt, dient het gehele bedrag in één keer voldaan te worden. Je ontvangt geen acceptgiro's, maar je kunt betalen via bankoverschrijving, IDEAL, Mastercard, Bancontact of VISA. Door in te loggen op ‘Mijn Roan’ kun je gemakkelijk kiezen van welke betaalmethode je gebruik wilt maken.

Kunnen jullie ook een overnachting onderweg regelen?

Op onze pagina vind je een aantal hotels langs de route, die je via ons kunt boeken. Bel je ons of stuur ons een e-mail en wij vragen de overnachting voor je aan!

Wanneer krijg ik mijn reisbescheiden toegestuurd?

Nadat wij je volledige betaling hebben ontvangen sturen wij je de reisbescheiden, 28 dagen voor aanvang van jouw vakantie, per e-mail toe (vanaf 1 maart).  Je vindt hierin je vouchers, info over de camping en de accommodatiebeschrijving.

Kan ik mij beroepen op herroepingsrecht?

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op alle diensten van Roan Luxury Camping Holidays. Diensten betreffende logies te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht. Wel hanteren wij een annuleringsregeling. Zie voor meer informatie over annuleren onze 'Veelgestelde vragen' onder “Kan ik mijn boeking (deel)annuleren?'

Heeft Roan flexibele prijzen en wat betekent dit voor mijn boeking?

Dagelijks monitoren wij onze prijzen en passen deze aan, indien nodig. Het kan dus zeker voorkomen dat de reis die je gisteren gezien hebt, vandaag voordeliger of juist duurder is geworden. Op het moment dat je je vakantie definitief hebt gereserveerd, houden wij die prijs aan. Wij zullen je dus achteraf nooit belasten met een hogere prijs. Andersom geldt dus ook, dat bij een prijsverlaging, we je boeking niet aanpassen. Op het moment van boeken, ben je immers akkoord gegaan met onze voorwaarden en de betreffende prijs op dat moment.

Tot wanneer kan ik nog extra's bijboeken?

In principe kun je nog extra's bij boeken tot de dag voor vertrek (mits beschikbaar). 

Kan ik al mijn boekingen in 'Mijn Roan' terugvinden?

Vanwege de overstap naar een nieuw reserveringssysteem in 2023 dien je een nieuwe inlog te maken voor je 2024 en je 2025 boeking. Eerder gemaakte boekingen zijn hier niet meer terug te zien.

Heb je aansluitend 2 of meer reserveringen geboekt, omdat je bijvoorbeeld 2 campings combineert of met meerdere families tegelijk op vakantie gaat, dan zie je helaas alleen de 1e boeking. Wij zijn op de hoogte van dit technische mankement.

Wat gebeurt er als er in mijn vakantieland een onveilige situatie ontstaat?

We kijken hierbij naar het reisadvies 7 dagen voor aankomst. Mocht het niet veilig zijn naar jouw vakantieland af te reizen dan kun je gebruik maken van onze Geld terug Garantie, we houden hiervoor het advies van Buitenlandse Zaken aan.

Zijn de stijgende brandstofprijzen een reden om te wijzigen of annuleren?

Indien je liever wat dichterbij op vakantie gaat vanwege de stijgende brandstofprijzen dan kun je altijd je vakantie wijzigen volgens onze boekingsvoorwaarden. Het is echter geen geldige reden om te annuleren.

Wat voor afmeting moet het matras hebben wat ik mee wil nemen voor het babybed?

Wij bieden babybedjes aan met een standaard afmeting van 120 x 60 cm.

Hoe log ik in voor mijn boeking?

Je kunt je eigen boeking inzien, beheren en betalen in je eigen Mijn Roan omgeving. Wist je dat je hier ook zelf de meeste extra's kunt bij boeken?

Hoe kan ik mijn elektrische auto opladen op vakantie?

Het is niet toegestaan elektrische auto's op te laden bij de (lodge)tent of stacaravan, dit dient te gebeuren bij een daarvoor bestemde laadpaal. Bekijk hier welke Roan campings zijn voorzien voor oplaadpunten voor elektrische auto's.

Over Roan

Wie zijn wij en wat kun je van een vakantie met Roan verwachten?

Roan biedt luxe campingvakanties aan op de mooiste campings van Europa! Met de meest spectaculaire zwembaden én in ruime accommodaties voorzien van extra comfort. Tot de rijke inventaris behoort (in de meeste accommodaties) een vaatwasser, airconditioning, SAT-TV en een heerlijke loungebank op de ruime veranda. 

Er zijn animatieteams voor de kinderen en gratis kinderfietsjes voor de kleintjes. Tijdens je reservering word je geholpen door ervaren reisspecialisten. Op basis van je wensen en behoeften zullen zij je helpen en alle vragen beantwoorden. Tijdens je vakantie staan onze ervaren campingmedewerkers voor je klaar en doen ze er alles aan om jou de service te verlenen die jij verdient!

Hier vind je nog meer informatie over Roan Luxury Camping Holidays!

Is Roan een Engelse organisatie?

Roan is een Nederlandse organisatie, opgericht in 1986. Bijna 70% van onze gasten is Nederlands. Daarnaast komen onze gasten vooral uit Denemarken, Duitsland, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk en België. Roan Luxury Camping Holidays maakt deel uit van de European Camping Group.

Is Roan wel aangesloten bij allerlei instanties?

Jazeker! Wij zijn lid van het ANVR (lidno. 2322, in België GFG), het SGR (lidno. 1843) en het Calamiteitenfonds.

Wat is ons adres?

Postadres Roan LuxuryCamping Holidays BV:

De Bijster 17
4817 HZ Breda
Nederland

Staat jouw vraag er niet tussen? Wij helpen je graag!

Openingstijden

Ma - Do 09.00 - 22.00
18.00 - 22.00 live chat/WhatsApp
Vr 09.00 – 17.30
Za - Zo 10.00 - 16.00

Onze gasten over boeken bij Roan: