Heerlijk uitwaaien aan de Zeeuwse kust!

Roan Campingvakanties | 05-10-21 | Eigen ervaringen

Ik, Sophie (Junior Online Marketeer) heb afgelopen mei een bezoek gebracht aan het prachtige Zeeland. Roompot Beach Resort is van alle faciliteiten voorzien en ligt direct aan het Nationale Park Oosterschelde. Wij hebben voor deze camping gekozen omdat we graag even wilde uitwaaien aan de Zeeuwse kust.

Gezien ik destijds nog niet heel erg lang bij Roan werkte, en het mijn eerste Roan ervaring zou zijn, was ik toch wel héél erg benieuwd en had ik stiekem best wel hoge verwachtingen. Bij aankomst zijn we erg vriendelijk ontvangen door de campingmedewerkers, waar we ook bij vragen áltijd terecht konden. Wij hadden gekozen om te verblijven in een Prestige Lounge.

In de morgen genoten we van een heerlijk bakje koffie en haalden we verse broodjes in de supermarkt op de camping. Tijdens ons verblijf hebben we ook nog speciale gasten mogen verwelkomen. De konijntjes kwamen ons elke ochtend even begroeten, en dan nog niet eens gesproken over de uil! Dichter bij de natuur kun je niet komen.

Nadat we enkele dagen genoten hebben rondom de camping en te hebben gerelaxt in de stacaravan besloten we om Zeeland te gaan ontdekken. Met het liedje ‘’Zoutelande’’ van BLØF op de achtergrond reden we naar het pittoreske dorpje Veere. Een historische plek met veel gezellige boetiekjes en zelfs een historische markt met koopmannen en -vrouwen in ouderwetse kledij.  Aan terrassen ook zeker geen tekort!

Ook Vlissingen is zeker de moeite waard om te bezoeken. Een grote boulevard langs het strand met een grote diversiteit aan winkels en restaurants in het centrum. Tijdens een wandeling door het centrum ontdek je de maritieme sfeer van deze monumentenstad. Vlissingen is een prachtige combinatie tussen strand en een bruisend centrum.

Na een aantal heerlijke dagen is onze vakantie weer voorbij. Wat een fijne tijd hebben wij gehad op Roompot Beach Resort.  Een leuke kleinschalige camping waar het je aan niets ontbreekt. Een top accommodatie en een prachtige locatie.

Wil je meer informatie over camping Roompot Beach Resort in Kamperland? Laat het ons dan weten, we kijken graag met je mee!